Direcția de Asistență Socială Satu Mare aduce la cunoștință publică că începând de luni, 25 octombrie, intrarea publicului în instituțiile publice este permisă doar în baza Certificatului Verde sau în baza unui test negativ valabil, conform prevederilor Hotărârii de Guvern nr.1130 din 22 octombrie 2021.
Le reamintim cetățenilor că au la dispoziție și comunicarea online sau prin corespondență pentru a depune cereri și a solicita informații despre serviciile publice:
1. E-mail: toate documentele, cererile de infomații sau orice alte solicitări se pot trimite pe adresa de e-mail info@dassatumare.ro.
2. Site-ul Direcției de Asistență Socială Satu Mare: toate documentele necesare se pot descărca de pe pagina oficială a DAS: www.dassatumare.ro
3. Corespondență poştală: cetățenii care nu au adresă de e-mail, pot transmite documentele prin corespondență poștală la adresa Satu Mare, strada Ilișești nr. 4, cod poștal 440132.