×
Beneficii persoane cu dizabilități
Compartiment Monitorizare Asistenți Personali

Documentele  necesare pentru  angajare ca asistent  personal al persoanei cu handicap grav, sunt:

 

1.    Cerere de angajare;

2.    Copie după actul de identitate al persoanei care solicită angajarea,(2 copii);

3.    Copie după actele de studii şi după actele de stare civilă;

4.    Carnetul de muncă- dacă solicitantul nu a mai lucrat va da o declaraţie pe proprie răspundere în care se va specifica această situaţie. Adeverinţă care să ateste vechimea în muncă începând cu data de 01.01.2011;

5.    Curiculum vitae;

6.    Cazier judiciar şi certificat de integritate comportamentală;

7.    Actul de examinare medicală emis de o instituţie medicală competentă potrivit legii
(medic de familie, aviz psihologic);

8.    Certificatul de încadrare în categoria de persoane cu handicap grav,care necesită asistent personal, în original şi două copii xerox;

9.    Copie după buletinul de identitate al persoanei cu handicap grav, sau certificatul de naştere în cazul în care minorul nu a înplinit vîrsta de 14 ani (2 copii);

10.    Acordul scris al unui membru de familie ;

11.    Decizia de pensionare ;

12.    Cont deschis la una din următoarele bănci: UniCredit Ţireac, Transilvania, Raiffaisen , BCR, BRD, pe numele asistentului personal,(2 copii).

 

Telefon: 0261-714195/ 0748109852, int. 110

Documente
Politica de Cookie