Documentele necesare pentru angajare ca asistent personal al persoanei cu handicap grav, sunt:
1. Cerere de angajare;
2. Copie după actul de identitate al persoanei care solicită angajarea,(2 copii);
3. Copie după actele de studii şi după actele de stare civilă;
4. Carnetul de muncă- dacă solicitantul nu a mai lucrat va da o declaraţie pe proprie răspundere în care se va specifica această situaţie. Adeverinţă care să ateste vechimea în muncă începând cu data de 01.01.2011;
5. Curiculum vitae;
6. Cazier judiciar şi certificat de integritate comportamentală;
7. Actul de examinare medicală emis de o instituţie medicală competentă potrivit legii
(medic de familie, aviz psihologic);
8. Certificatul de încadrare în categoria de persoane cu handicap grav,care necesită asistent personal, în original şi două copii xerox;
9. Copie după buletinul de identitate al persoanei cu handicap grav, sau certificatul de naştere în cazul în care minorul nu a înplinit vîrsta de 14 ani (2 copii);
10. Acordul scris al unui membru de familie ;
11. Decizia de pensionare ;
12. Cont deschis la una din următoarele bănci: UniCredit Ţireac, Transilvania, Raiffaisen , BCR, BRD, pe numele asistentului personal,(2 copii).
Telefon: 0261-714195/ 0748109852, int. 110